J-cup

Idag drar vi unga o pigga juniorer iväg till Finnspång för att springa J-cup;) Ni får gå in på webben för att följa oss;).  Vi som åker är Alex, Emma, jag och ledare Rolf Malmros. Det ska bli riktigt kul o vi får även träffa Torky o Linnéa.

NI som har hand om den stora rekryteringsdagen imorn i Kinner fårr lycka till, hoppas det kommer att gå super! Lycka till ute på Suderträffen på söndag med, spring gärnet:)

Ni får reda på hur vi har haft det efter helgen, när vi e på ön igen!!!!

/Juniorerna

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hej tjejer! Skall följa er blogg. Innan ni har skrivit om helgen antar jag att ni inte är helt nöjda med helgen. På min blogg kan ni läsa om orientering tills ni spyr.

Heja på!

2009-04-26 @ 19:01:22
URL: http://orienteringstanten.blogspot.com
Postat av: Emilie

Awh vad kul att ni har börjat blogga :) lite skvaller vill vi ha också.. eller iallafall jag. puss

2009-04-27 @ 17:56:01
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0