Rakapparaten i högsta hugg;)

Gillar våren, kommer med värme och grönska men även med motionsorienteringar;)

Idag var det ute i Åminne där sprint-dm gick förra året, så härlig karta med sand, hav och gles skog;). Messade runt till lite folk som kanske ville följa med mig ut och lyckades få med mig Emma och Alex.  Andreas är förkyld och Jonn som vi trodde var där kom inte;(.

Väl ute i Åminne när vi sitter och tejpar våra fötter (inte Emma, lyllo) plockar Alex fram en rakapparat och börjar raka nedre delen av benet. Emma o jag börjar asgarva, ofta man har rakapparaten med sig ut i skogen när man ska träna, hehe.

Dagens bana var 5,9km med 24 kontroller. Skitkul bana, sprang kors o tvärs hela tiden, en lång sprint;) Alex som alltid ska vara värst fick 28min. Jag var stolt över mina 31min och Emma sina 36min:) Efter loppet så var vi duktiga och joggade ner o sen lite stretching, Jonn du kan vara stolt:P

Alla som inte vet vad TM står för så e det TröjMästare=Benita;)

Alex rakar sig
Alex rakar benet innan tejpning;)


/TM





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0