Tiden springer iväg;)

Redan torsdag och Valborgsmässoafton. Tiden går fort nu på våren, kändes som jag skrev igår men med var visst för tre dagar sen;)
OLGY träning i måndags, var i VOK-stugan. Körde lite ol-styrning eller vad det heter, rätt kul. Emma, jag, Alex o Jonn turades om att styra varann;)
Tisdagsträningen var vid Kinner med tävlingen: månadens Broare. Jonn hade märkt ut ett litet område där det hängde ca 40st stiftklämmor, alla skulle ut samtidigt och leta efter ett nummer(kommer inte ihåg vilket nr). Den som hittade nummret vann, kan säga att jag hittade den inte. Efter det körde vi tennis-ol, det var in i alla taggbuskar som fanns kändes det som men det var kul!

Jag drar till fastlandet i helgen och de andra springer Vårträffen, skit att jag missar det;(

Hade nice!!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hmm...lite dålig uppdatering töisar!

2009-05-06 @ 10:41:43
URL: http://orienteringstanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0