ny vecka, nya äventyr

Vilken helg i Stockholm. Det började med att vi blev avsläppta av vår ledare Rolf hos en tant, Greta. Ingen kände henne och där skulle vi bo, hon gör frukost åt er sa Rolf(som bodde hos sina släktingar). Det var ett helt okej boende, en sällskapssjuk tant som pratade hela tiden;)

Lördagens tävling i Gustavsberg var lite halvdan, trångt, speakern hördes inte och kodsiffrorna regnade bort, så det blev varken ranking eller j-cupspoäng:(, lite trist. Men vi hade kul på väg till TC iaf då vi pratade om miniknat o knatteknat, skrattade åt Andreas när han sa "knatte" och "mini" i olika toner, hehe;) 
Alex gjorde sina första lopp i H18Elit, niice!

Söndagen var rolig att springa, tyckte jag;) Gillar rampstart o medel, då går det snabbt! Det var lovat sol men det kom regn, skönt att springa i iaf;)
Jag e imponerad av Andreas, lyckades pricka in sistaplaceringana båda dagarna;) Alex kom tredje sist, blev kanske lite distraherad av att starta samtidigt som Jenny Lönnkvist;) Emma bommade lite för mkt, undrar vad hon springer o tänker på i skogen, hehe;) Jag gjorde ett rätt bra lopp, lite småmissar ledde till en 13 plats;)

Duscharna i helgen var de minsta jag sett till så mkt folk som var ute på tävlingen, hur tänkte dom egentligen?
Äckliga Andreas o Alex duschade inte på ute på tävlingen i lördags för det var så lång kö, de hade aldrig varit med om att det kunde vara kö i herrduschen! Haha, töntar.

Helgens mat bestod av burgare på tävlingarna, kebab på lördagkvällen(Emma åt sin kebabdebut!) och pizza på väg hem i Nynäs;)


Emma o jag leker i Nynäshamn;)


Andreas o Alex med;)



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Läste om kodsiffrorna på orientering.se.Man börjar undra vilken tidsålder vi lever i. Påminner om när jag var liten o vi stämplade med bläckstämplar vars färg flöt ut på startkortet när det regnade. Bra jobbat med 13:e platsen!

2009-05-12 @ 14:06:51
URL: http://orienteringstanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0